Bc. Adam Potůček

Master's thesis

CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků

CSR of company Tesco Stores a.s. and influence to consumer behaviour of customers
Abstract:
Tato práce ve své teoretické části popisuje strategii společensky odpovědné firmy, počátky této strategie a její definici, možnosti této strategie a způsoby její implementace. V analytické části se pak zabývá konkrétní společensky odpovědnou strategií společnosti Tesco. Popisuje veškeré její aktivity, a zda o těchto aktivitách jsou seznámeni její a potenciální zákazníci.
Abstract:
This thesis, in its theoretical part describes corporate social responsibility, origin and definition of this strategy, possibilities and ways of implementation of this strategy. Analytical part engage about particular corporate social responsibility of Tesco company. Describes all its activities and finds out if actual or potencial customers are informed about.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní