Bc. Adam Potůček

Master's thesis

CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků

CSR of company Tesco Stores a.s. and influence to consumer behaviour of customers
Anotácia:
Tato práce ve své teoretické části popisuje strategii společensky odpovědné firmy, počátky této strategie a její definici, možnosti této strategie a způsoby její implementace. V analytické části se pak zabývá konkrétní společensky odpovědnou strategií společnosti Tesco. Popisuje veškeré její aktivity, a zda o těchto aktivitách jsou seznámeni její a potenciální zákazníci.
Abstract:
This thesis, in its theoretical part describes corporate social responsibility, origin and definition of this strategy, possibilities and ways of implementation of this strategy. Analytical part engage about particular corporate social responsibility of Tesco company. Describes all its activities and finds out if actual or potencial customers are informed about.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní