Ing. Olena Ovsieienko

Master's thesis

Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti

The importance of measuring the effectiveness of marketing communication in SMEs on the example of a selected company
Abstract:
Význam marketingové komunikace v moderních tržních podmínkách neustále roste v důsledku stále většího nasycení trhů produkty, stálé rozmanitosti potřeb spotřebitelů, forem a metod konkurence a celé řady dalších faktorů. Cílem práce je vyhodnotit efektivitu výdajů zkoumaných podniků na marketingovou komunikaci. V práci se používá několik vědeckých metod: literární rešerše, kvantitativní a kvalitativní …more
Abstract:
The importance of marketing communication in modern market conditions is steadily growing as a result of the increasing saturation of markets with products, the constant diversity of consumer needs, forms and methods of competition, and many other factors. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of marketing companies' expenditures on marketing communication. Several scientific methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Tomášková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní