Mgr. Martin Predný

Diplomová práce

Marketingový výzkum v právu a praxi

Marketing Research in Law and in Praxis
Anotace:
Diplomová práce „Marketingový výzkum v právu a praxi“ nastiňuje základní východiska pro kodifikaci práva na soukromí v ČR, analyzuje vybraná ustanovení zákon na ochranu osobních údajů z pohledu marketingového výzkumu a provádí kvalitativní i kvantitativní marketingový výzkum vztahující se ke spokojenosti studentů na Právnické fakultě MU.
Abstract:
This graduation thesis named „Marketing Research in Law and in Praxis“ contains bases of right on privacy codification in Czech Republic, analyzes selected paragraphs of the personal data protection law in the light of marketing research and carries out the qualitative and quantitative marketing research, which is targeted on Faculty of Law’s students satisfaction with studies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedoucí: Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta