Ondřej Machek
Master's thesis
Internacionální marketing firmy l´OREAL
International Marketing of L'Oréal
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti L'Oréal se zaměřením na divizi profesionálních produktů a její portfolio globálních značek. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretickým východiskům internacionálního marketingu se zaměřením na koncepci globálního marketingu. Druhá kapitola se zabývá mezinárodním marketingovým mixem. …moreAbstract:
The intention of this thesis is to analyse the international marketing strategy of the L'Oréal corporation with focus on the professional products division and its portfolio of global brands. The work is divided into four chapters. The first chapter is devoted to the theoretical background of the international marketing with focus on the global marketing concept. The second chapter deals with international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21470
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Miroslav Karlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.