Internacionální marketing firmy l´OREAL – Ondřej Machek
Ondřej Machek
Diplomová práce
Internacionální marketing firmy l´OREAL
International Marketing of L'Oréal
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti L'Oréal se zaměřením na divizi profesionálních produktů a její portfolio globálních značek. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretickým východiskům internacionálního marketingu se zaměřením na koncepci globálního marketingu. Druhá kapitola se zabývá mezinárodním marketingovým mixem. …víceAbstract:
The intention of this thesis is to analyse the international marketing strategy of the L'Oréal corporation with focus on the professional products division and its portfolio of global brands. The work is divided into four chapters. The first chapter is devoted to the theoretical background of the international marketing with focus on the global marketing concept. The second chapter deals with international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.