Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family – Bc. Lívia NAGYOVÁ
Bc. Lívia NAGYOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family
Project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala zpracování projektu zavádění CRM ve firmě Family Davo. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedla specifika Vztahového marketingu včetně CRM (Customer Relationship Management). V praktické části této práce jsem provedla analýzu současných zákazníků a vztahů firmy k nim a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt segmentace zákazníků.Abstract:
In my diploma thesis, I have devoted myself to the elaboration of a project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company. In first part of my thesis, on the basis of the available literature, I have introduced the specifics of Relationship Marketing - including CRM (Customer Relationship Management). In the practical part of this thesis, I have made some analyses of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAGYOVÁ, Lívia. Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnik řízený zákazníkem
Marie VOŠTOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Dávid Ilavský -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink