Bc. Lívia NAGYOVÁ
Master's thesis
Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family
Project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala zpracování projektu zavádění CRM ve firmě Family Davo. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedla specifika Vztahového marketingu včetně CRM (Customer Relationship Management). V praktické části této práce jsem provedla analýzu současných zákazníků a vztahů firmy k nim a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt segmentace zákazníků.Abstract:
In my diploma thesis, I have devoted myself to the elaboration of a project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company. In first part of my thesis, on the basis of the available literature, I have introduced the specifics of Relationship Marketing - including CRM (Customer Relationship Management). In the practical part of this thesis, I have made some analyses of the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3698
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAGYOVÁ, Lívia. Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Podnik řízený zákazníkem
Marie VOŠTOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Dávid Ilavský -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink