Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family – Bc. Lívia NAGYOVÁ
Bc. Lívia NAGYOVÁ
Master's thesis
Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family
Project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company
Anotácia:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala zpracování projektu zavádění CRM ve firmě Family Davo. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedla specifika Vztahového marketingu včetně CRM (Customer Relationship Management). V praktické části této práce jsem provedla analýzu současných zákazníků a vztahů firmy k nim a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt segmentace zákazníků.Abstract:
In my diploma thesis, I have devoted myself to the elaboration of a project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company. In first part of my thesis, on the basis of the available literature, I have introduced the specifics of Relationship Marketing - including CRM (Customer Relationship Management). In the practical part of this thesis, I have made some analyses of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAGYOVÁ, Lívia. Projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnik řízený zákazníkem
Marie VOŠTOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Dávid Ilavský -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink