Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Ing. Denisa Bočková, DiS.
Ing. Denisa Bočková, DiS.
Master's thesis
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Cílem práce je zkoumání a následná analýza legislativního rámce usměrňujícího reklamu na území České republiky s důrazem na elektronická média – rozhlas a televizi. V rámci daného tématu bude nejprve definován pojem reklama, stručně nastíněn její vývoj, členění a základní cíle reklamního sdělení. Následně bude představen …viacAbstract:
The topic of this thesis is regulation of advertising in radio and television. The aim of my research is to examine and analyze the legislative framework which regulates advertising in the Czech Republic with an emphasis on electronic media - radio and television. Within the given topic is firstly defined the concept of advertising, briefly outlined the development, the structure and basic targets …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t3ksj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice
Michaela Kitová -
Vývoj judikatury v oblasti regulace rozhlasového a televizního vysílání
Tereza RUDOLFOVÁ -
Regulace veřejnoprávní televize v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie
Kateřina HOVORKOVÁ -
Vybrané aspekty regulace televizního vysílání podpora nezávislé audiovizuální výroby
Richard NĚMEC -
Česká televize - aktuální právní problémy
Vladimíra Jírovcová -
Česká televize - koncesionářské poplatky jako zdroj financování
Jindřich Pulda -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka