Ing. Denisa Bočková, DiS.

Diplomová práce

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Tématem této diplomové práce je regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Cílem práce je zkoumání a následná analýza legislativního rámce usměrňujícího reklamu na území České republiky s důrazem na elektronická média – rozhlas a televizi. V rámci daného tématu bude nejprve definován pojem reklama, stručně nastíněn její vývoj, členění a základní cíle reklamního sdělení. Následně bude představen …více
Abstract:
The topic of this thesis is regulation of advertising in radio and television. The aim of my research is to examine and analyze the legislative framework which regulates advertising in the Czech Republic with an emphasis on electronic media - radio and television. Within the given topic is firstly defined the concept of advertising, briefly outlined the development, the structure and basic targets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní