Thu Huong Ho

Bakalářská práce

Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím

Marketing environment of Vietnamese luxury goods market
Anotace:
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané …více
Abstract:
This bachelor thesis monitors the luxury goods market in general, then it analyzes the Vietnamese luxury goods market, and based on the chosen analyses, it assesses whether this market really has promising opportunities and prospects for the future. The sub-goal of the thesis is to characterize the typical behaviour of Vietnamese luxury goods consumers and to analyze and formulate possible recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Jan Campbell

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31215

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod