Bc. Kateřina Šupková

Diplomová práce

Monitoring médií v praxi PR agentury

Media Monitoring in PR Agency Practise
Anotace:
Předmětem diplomové práce je monitoring médií v praxi PR agentury. Cílem je navrhnout vhodné řešení monitoringu pro PR agenturu 4info a jednoho z jejích klientů – výrobce českých jízdních kol značky Amulet. Pro úplnost bylo monitorováno téma cyklistiky v českých médiích a analyzovány také konkurenční značky. Porovnáni byli největší dodavatelé monitoringu českých médií. Zvolenou metodou pro vypracování …více
Abstract:
The theme of the thesis is practical media monitoring in a PR agency. The objective is to propose a suitable system of monitoring for the PR agency 4info and one of their clients – the Czech manufacturer of bicycles Amulet. To ensure maximum coverage, the topic of cycling was monitored in the Czech media and competing marks analysed. Also, the major providers of media monitoring were compared. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jan Emmer
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní