Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj – Darya Shaldyrvan
Darya Shaldyrvan
Master's thesis
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Brand audit of Excelent as a tool for improving brand strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současného postavení značky Excelent na trhu prostřednictvím brand auditu. Brand audit je proveden na základě analýzy prvků vybrané značky, její identity, marketingového mixu a vlastního kvantitativního výzkumu se zaměřením na generaci Z. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem značka, s ní související pojmy …moreAbstract:
The goal of this master's thesis is to evaluate the current positioning of the brand Excelent by conducting brand audit. Brand audit is based on the analysis of the brand elements, its identity, marketing mix and quantitative research that is focused on Generation Z. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on defining brand and related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71973
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Petr Král
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital