Darya Shaldyrvan

Diplomová práce

Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj

Brand audit of Excelent as a tool for improving brand strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současného postavení značky Excelent na trhu prostřednictvím brand auditu. Brand audit je proveden na základě analýzy prvků vybrané značky, její identity, marketingového mixu a vlastního kvantitativního výzkumu se zaměřením na generaci Z. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem značka, s ní související pojmy …více
Abstract:
The goal of this master's thesis is to evaluate the current positioning of the brand Excelent by conducting brand audit. Brand audit is based on the analysis of the brand elements, its identity, marketing mix and quantitative research that is focused on Generation Z. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on defining brand and related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71973

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management