Bc. Kristýna Nová

Diplomová práce

Marketingová komunikace hudebních skupin

Marketing Communication of Bands
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vztahy mezi technologiemi, hudební scénou a hudebním průmyslem a směřuje k vytvoření přehledu možností komunikace především nezávislých „rockových“ skupin v dnešní době. V první části se zabývám především historickým vývojem vydavatelsko-nahrávacího průmyslu a médií jako jsou televize a rádio. Následně popisuji možnosti marketingové komunikace hudebních skupin v online světě …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the relationship between technologies, music scene, music industry and it aims to create a list of communication options especially of independent "rock" bands today. The first part deals with the historical development of recording industry (labels) and the media such as TV and radio. Afterwards I describe the possibilities of marketing communication of bands in the online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní