Bc. Kristýna Nová
Master's thesis
Marketingová komunikace hudebních skupin
Marketing Communication of Bands
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá vztahy mezi technologiemi, hudební scénou a hudebním průmyslem a směřuje k vytvoření přehledu možností komunikace především nezávislých „rockových“ skupin v dnešní době. V první části se zabývám především historickým vývojem vydavatelsko-nahrávacího průmyslu a médií jako jsou televize a rádio. Následně popisuji možnosti marketingové komunikace hudebních skupin v online světě …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the relationship between technologies, music scene, music industry and it aims to create a list of communication options especially of independent "rock" bands today. The first part deals with the historical development of recording industry (labels) and the media such as TV and radio. Afterwards I describe the possibilities of marketing communication of bands in the online …moreKeywords
Hudební skupina sociální sítě vydavatelství nahrávací společnosti indies rozhlas televize MTV historie Už jsme doma Konec Konců image marketingová komunikace propagace reklamní předměty crowdfunding Band social network labels recording companies radio television history marketing communication propagation merchandise crowdfunding
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jl0es/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev