Kristýna KÁROVÁ

Bakalářská práce

Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků

The influence of the healthy food brand on customers buying behaviour
Anotace:
Obsahová strategie má zásadní dopad na nákupní rozhodování zákazníků a pomáhá značkám dosáhnout propojení s cílovou skupinou a zvyšuje zapojení zákazníků prostřednictvím interakcí s obsahem. Význam značek zdravé výživy roste s rostoucím povědomí o zdravém stravování a zdravém životním stylu. Cílem práce je na základě faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování zákazníků značek zdravé výživy Vilgain …více
Abstract:
Content strategy has a major impact on customer purchasing decisions, helping brands to connect with their target audience and increase customer engagement through content interactions. The importance of healthy food brands is growing with the growing awareness of healthy eating and a healthy lifestyle. The aim of the work is to propose a basic content communication strategy based on the factors that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÁROVÁ, Kristýna. Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management