Jana Kupská
Bachelor's thesis
Sociální reklama a současná dospívající generace
Social Advertising and the Current Teenage Generation
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá povědomí o sociální reklamě u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, jestli současná dospívající generace sleduje sociální reklamu a uvědomuje si její poslání a jestli je tato reklama schopna ovlivnit její chování. Teoretická část vymezuje pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu historie i současnosti, dále přibližuje teorii vnímání reklamy dospívající …moreAbstract:
The bachelor's thesis examines the awareness of social advertising among the current generation of adolescents.The aim of the thesis is to find out whether the current adolescent generation monitors social advertising and is aware of its mission and whether this advertising is able to influence its behavior. The theoretical part defines the concepts of social marketing and social advertising from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kupská, Jana. Sociální reklama a současná dospívající generace. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace
Jiří Holub -
Dopad sociálních sítí na dospívající generaci
Tomáš Průša -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Sociální marketing
Tim Kutil