Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů – Bc. Zuzana BÍNOVÁ
Bc. Zuzana BÍNOVÁ
Master's thesis
Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
The role of packaging in consumers' purchasing decisions
Anotácia:
Obsahem této práce: Role obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů bylo zjistit, jaký vliv má obal na vnímání hodnoty a vytváření představ o výrobku, potažmo na nákupní rozhodování spotřebitelů. Zhodnotit současný stav obalové politiky vybraného podniku a jeho vliv na vnímání produktu zákazníky. Na základě analýzy navrhnout vhodná zlepšující opatření.Abstract:
The aim of this work called: The role of packaging in consumers purchasing decisions was to find out the packaging on understanding the values and creating the images of product. Respectively to find out the influence on shopping decisions of consumers and to evaluate the current status of packaging strategy of a chosen company and the influence of the status on the attitude of customers. Based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍNOVÁ, Zuzana. Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva