Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením – Bc. Kristina Lodrová
Bc. Kristina Lodrová
Bachelor's thesis
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
The use of the story for the development of sensory perception in children with hearing impairment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem smyslového vnímání u dětí předškolního věku se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První kapitola teoretické části se zaměřuje na problematiku sluchového postižení a anatomii sluchového orgánu. Zaměřuje se na klasifikaci sluchového postižení, popisuje hlavní komunikační systémy neslyšících osob a ve zkratce se …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the developement of sensory perception in pre-school children with hearing disabilities. The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first chapter of theoretical part focuses on tne issues of hearing disability and anatomy of the auditory organ. It focuses on the classification of hearing disabilities, describes the main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/is7oj/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marína Štibrányiová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LODROVÁ, Kristina. \textit{Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jth5jt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Psychomotorické hry pro sluchově postižené děti předškolního věku
Anna Šperková -
Seznámení intaktních dětí předškolního věku s problematikou sluchového postižení u dětí
Markéta Kašníková -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Smysly a poznání v myšlení Hérakleita z Efesu
Jana ŠVADLENKOVÁ -
Produkt cestovního ruchu v destinaci – Kraj Vysočina všemi smysly
Kristýna Minxová