Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením – Bc. Kristina Lodrová
Bc. Kristina Lodrová
Bakalářská práce
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
The use of the story for the development of sensory perception in children with hearing impairment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem smyslového vnímání u dětí předškolního věku se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První kapitola teoretické části se zaměřuje na problematiku sluchového postižení a anatomii sluchového orgánu. Zaměřuje se na klasifikaci sluchového postižení, popisuje hlavní komunikační systémy neslyšících osob a ve zkratce se …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the developement of sensory perception in pre-school children with hearing disabilities. The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first chapter of theoretical part focuses on tne issues of hearing disability and anatomy of the auditory organ. It focuses on the classification of hearing disabilities, describes the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/is7oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marína Štibrányiová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorické hry pro sluchově postižené děti předškolního věku
Anna Šperková -
Seznámení intaktních dětí předškolního věku s problematikou sluchového postižení u dětí
Markéta Kašníková -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Smysly a poznání v myšlení Hérakleita z Efesu
Jana ŠVADLENKOVÁ -
Španělsko všemi smysly - integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Karolína NAVRÁTILOVÁ