Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraných regionech – Bc. Linda Trösterová
Bc. Linda Trösterová
Diplomová práce
Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraných regionech
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je "Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraném regionu Kolín". Zkoumá praktickou aplikaci metod územní strategie obchodních firem se zaměřením na potravinářský sortiment. V teoretickém pojetí charakterizuje obchod a obchodní činnost, územní strategii obchodních firem, maloobchodní řetězce a maloobchod v České republice. Dále navazuje geografická, demografická a ekonomická …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is "Analysis of retail network development in the selected region of Kolín". It focuses on the practical application of the territorial strategy methods of commercial food assortment companies. The theoretical concept characterizes business and business activities, the territorial strategy of business firms, retail chains and retail in the Czech Republic. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Struha
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trösterová, Linda. Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraných regionech. Praha, 2018. diplomová práce (Ing.). Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.. Vysoká škola regionálního rozvoje Praha
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s., Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.
Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní drogistická síť v jižních Čechách
Monika Trávníčková -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Postavení řetězce Lidl v maloobchodní sféře
Veronika Banýrová -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Finanční analýza maloobchodního řetězce
Jan Pazourek -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová -
Vliv obchodních řetězců na maloobchodní prodej v Jičíně
Pavlína Vydrová