The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames – Bc. Adam Král
Bc. Adam Král
Bakalářská práce
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Anotace:
Tato práce pojednává o použití videoher jako nástroje ke zlepšení jazykových schopností studentů Anglického jazyka. Cílem této práce je obeznámit čtenáře s některými z hypotéz o získávání druhého cizího jazyka sepsanými Stephenem Krashenem a ukázat jim způsob, jakým lze videohry využít k učení anglického jazyka v uvolněném bezstresovém prostředí. Toho je dosaženo analýzou Krashenových hypotéz a jejich …víceAbstract:
This thesis is about using videogames as a tool to improve the language skills of the English language learners. The aim is to familiarize the reader with some of the hypotheses of second language acquisition written by Stephen Krashen and to show a way in which videogames can be used to teach the English language in a relaxed and stress-free environment. This is accomplished by analyzing the Krashen …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nv2p1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Varga
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
Education and Videogames - Application and Impact
Anna Holubičková -
The Language of Videogames
Marek Suchanek -
Comparison of Microtransactions and the Issue of the Gacha System in Korean, Japanese, and Chinese Mobile Videogames
Matouš OLAH -
The Influence of Videogames on Everyday Life with Focus on Learning English
Šimon HRON