Nicole Procházková

Bakalářská práce

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Abstract:
This dissertation aims to explore the impact of volume, tempo and fit of in store music, and colours, mannequins and ligting used in shop window, on consumer's decision to buy an apparel product. Students from the Czech and British Universities were chosen as a population for this study. The research was conducted on the base of the online questionnaires, and distributed to students of aforementioned …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vliv elementů atmosféry prodeje (konkrétně hlasitosti, tempa a vhodnosti zvolené hudby) a vizuální obchodní politiky (barev, osvětlení a figurín ve výlohách) na nákupní chování zákazníka. Vzorek pro tento projekt byl tvořen studenty bakalářských a magisterských programů z českých a britských univerzit. Výzkum byl proveden na základě online dotazníků rozesílaných …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Nicole. The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta