Lucie Šilhanová

Bachelor's thesis

Mystery Shopping

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, marketingovým výzkumem, samotným Mystery shoppingem a hodnocením zaměstnanců. V praktické části je popsána realizace Mystery shoppingu za účelem zjištění kvality poskytovaných služeb …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the method of marketing research called Mystery shopping. This thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoret-ical part contains four chapters dealing with marketing, marketing research, Mystery shopping and staff evaluation. In the practical part is described the implementation of Mystery shopping in order of determination the quality of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích