Bc. Iveta Eliášková, DiS.

Diplomová práce

Marketing destinace města Beroun

Marketing Destination of Beroun
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových metod v cestovním ruchu, konkrétně v destinaci. Zaměřuje se na vymezení potenciálu města Berouna a následný výběr vhodné marketingové komunikace a marketingové prezentace. Cílem práce je na základě zvolené marketingové kampaně vhodné pro destinaci města Berouna, jež zahrnuje návrh vize, priorit, image a brandingu pro město, zvýšit zájem tuzemských …více
Abstract:
This thesis deals with the use of marketing techniques in tourism, particularly in the destination. It focuses on defining the potential of Beroun and selects appropriate marketing communications and marketing presentations. The aim of the work is based on the selected marketing campaigns suitable destination for the towns which includes design vision, priorities, image and branding for the city, to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní