Green marketing v trende fast fashion – Aneta VRŠANSKÁ
Aneta VRŠANSKÁ
Bakalářská práce
Green marketing v trende fast fashion
Green Marketing in the "Fast Fashion" Trend
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá green marketingom v trende fast fashion. Jej cieľom je analyzovať postoje slovenských spotrebiteľov a vplyv týchto postojov na ich správanie pri nákupe oblečenia šetrného k životnému prostrediu v rámci green marketingu. Teoretická časť predstavuje vymedzenie pojmu green marketing, ďalej sa zameriava na vplyv textilného a odevného priemyslu na životné prostredie a definuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with green marketing in the fast fashion trend. The aim is to analyse attitudes of Slovak consumers and the impact of these attitudes on their behaviour during purchase of eco-friendly clothing within green marketing. The theoretical part represents defining of green marketing, furthermore, it focuses on the impact of textile and clothing industry on the environment and defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRŠANSKÁ, Aneta. Green marketing v trende fast fashion. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka
Alžbeta Hotová -
Analýza marketingovej komunikácie vo vybranom podniku
Gabriela Petáková -
Analýza konkurenceschopnosti firmy Base Camp, s. r. o.
Laura Holíncová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ -
Analýza rizík rozvoja hotelového zariadenia
Adam Šuránsky -
Analýza nákupního chování Generace Y
Andrea Slížová -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Samuel Zajíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva