Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje – David Vobecký
David Vobecký
Bakalářská práce
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
The Negative Consequences of Consumer Contests as a Sales Promotion Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with risks and negative consequences of consumer contests as a sales promotion tool. It is divided into two main parts: theoretical and practical part. The theoretical part consists of general relevant information associated with this issue. The practical part loosely follows with using specific examples of unsuccesful contests. The aforementioned parts help to create a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Jana Leciánová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti
Petra Škopková -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje
Roman Vorlíček -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava