Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje – David Vobecký
David Vobecký
Bachelor's thesis
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
The Negative Consequences of Consumer Contests as a Sales Promotion Tool
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with risks and negative consequences of consumer contests as a sales promotion tool. It is divided into two main parts: theoretical and practical part. The theoretical part consists of general relevant information associated with this issue. The practical part loosely follows with using specific examples of unsuccesful contests. The aforementioned parts help to create a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52373
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2016
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Jana Leciánová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti
Petra Škopková -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje
Roman Vorlíček -
Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže
David Sobotka