David Vobecký

Bachelor's thesis

Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje

The Negative Consequences of Consumer Contests as a Sales Promotion Tool
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with risks and negative consequences of consumer contests as a sales promotion tool. It is divided into two main parts: theoretical and practical part. The theoretical part consists of general relevant information associated with this issue. The practical part loosely follows with using specific examples of unsuccesful contests. The aforementioned parts help to create a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2016
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52373