Bc. Nikola Mrnková
Master's thesis
Marketingový mix vybrané destinace
Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Abstract:
V diplomové práci se zabývám tématem marketingového mixu vybrané destinace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které se týkají samotného marketingu destinace, jeho prostředí, marketingových analýz, marketingového mixu a výzkumu. V praktické části popisuji město Žatec, analyzuji jeho současnou situaci, nástroje marketingového mixu a konkurenty. Pomocí dotazníkového šetření hodnotím úspěšnost …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing mix of the selected destination. In the theoretical section the concepts related to destination marketing itself, its environment, marketing analysis, marketing mix, and research are explained. The practical part describes the city Žatec, analyzes its current situation, the tools of marketing mix and competitors. Using questionnaire survey I evaluate the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ou1rk/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová