Modelová situace - efektivní metoda výuky komunikačních dovedností jako jednoho z předpokladu sociálně pedagogického působení. – Bc. Marie AMBROŽOVÁ
Bc. Marie AMBROŽOVÁ
Master's thesis
Modelová situace - efektivní metoda výuky komunikačních dovedností jako jednoho z předpokladu sociálně pedagogického působení.
Model situation - effective educational method of communication skills as one of the assumptions of social and pedagogical treatment.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím metody modelových situací jako metody efektivní pro výuku komunikačních dovedností v rámci sociálně pedagogického působení. Uvedená problematika je zpracovaná od teoretické báze zařazení modelových situací v systému pedagogických metod. Na ni navazuje metodická část nezbytná pro realizaci zvolené metody v edukačních procesech. Jádro diplomové práce a její podpůrná …viacAbstract:
The aim of this dissertation is to show the method of model situations as an efficient way for teaching communication skills in social-educational work. The mentioned questions are treated by theoretical base of insertion model situations in the system of pedagogic methods. The other methodical part, which is necessary for realization of the specific method of educational processes, concurs on it. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011
Identifikátor:
17756
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMBROŽOVÁ, Marie. \textit{Modelová situace - efektivní metoda výuky komunikačních dovedností jako jednoho z předpokladu sociálně pedagogického působení.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/jv00sh/.
Jak správně citovat práci
AMBROŽOVÁ, Marie. Modelová situace - efektivní metoda výuky komunikačních dovedností jako jednoho z předpokladu sociálně pedagogického působení.. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti sociálně pedagogické podpory dětí s rizikovými projevy v chování ze strany orgánu sociálně právní ochrany dětí
Taťána TKADLEČKOVÁ -
Sociálně pedagogické působení Marie Walburgy
Hana Muselíková -
Sociálně pedagogické působení málotřídních škol
Martina KLIKOVÁ -
Sociálně pedagogické působení málotřídních škol
Nikol UHLOVÁ -
Specifika sociálně-pedagogického působení v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Radka Daňová -
Sanace rodiny z pohledu členů sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Dominika Litošová -
Sociálně pedagogické perspektivy v činnosti mateřských center
Lucie Šiklová -
Život a sociálně pedagogický přínos J. H. Pest-alozziho
Alžběta Novotná