Michaela Procházková

Bakalářská práce

Green marketing v DM drogeriemarkt

Green marketing in DM drogeriemarkt company
Anotace:
Tato bakalářská práce rozebírá marketingový mix společnosti dm drogerie markt, s.r.o. z pohledu green marketingu a porovnává ho s marketingovým mixem svých konkurentů na českém trhu. Součástí práce jsou výsledky realizovaného dotazníkového šetření, které spolu s výsledky SWOT analýzy byly podkladem pro navrhovaná opatření.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing mix of dm drogerie markt, s.r.o. from the point of view of green marketing and compares it with the marketing mix of its competitors on the Czech market. Part of the work are the results of the implemented questionnaire survey, which, together with the results of the SWOT analysis, were the basis for the proposed measures.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.