Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředí – Bc. Matěj HLAVÁČEK
Bc. Matěj HLAVÁČEK
Master's thesis
Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředí
Analysis of the negative campaigning in contemporary Czech environment
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje negativní kampani během českých prezidentských voleb v roce 2018. Cílem práce je komparovat politickou kampaň v tradičních a v nových médiích a přináší poznatky v rozdílech mezi strategiemi a použitím negativní reklamy v těchto typech médiích. Pomocí analýzy jsou tedy komparovány příspěvky a výroky dvou kandidátů během druhého kola volebního kampaně. Tradiční média jsou …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the negative campaigning during the Czech presidential election in January 2018. The goal is to compare politic campaigning between traditional and new media and discover the essential differences in strategies and using of negative advertising in them. Using content analysis posts and statements of both candidates of the second phase are being compared. In analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČEK, Matěj. Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředí. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
Matěj HLAVÁČEK -
Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
Žaneta BIEDERMANNOVÁ -
Negativní kampaň v americké politologii
Petra Fialová -
Budování image na sociálních sítích: případová studie vybraného politika
Linda VILDOVÁ