Bc. Anna Mazánková

Diplomová práce

Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací

Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received
Anotace:
Práce na téma „Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu a optimalizace produktu na základě získaných informací“ má za úkol v teoretické části ukázat jaké jsou možnosti ve výzkumu obecně a jak lze jednotlivé metody využít právě v automobilovém průmyslu. V praktické části uvádím příklady konkrétních výzkumů, které se v automobilovém průzkumu provádí a analyzuji jak je lze využít k optimalizaci produktu …více
Abstract:
This work deals with the topic of "Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received". Its aim is to show the the possibilities of marketing research in general and how different methods may be used in the automotive industry. Specific examples of research used in the automotive, found in the practical part of this work, show how research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní