Marketingová stratégia testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne – Veronika Gašparíková
Veronika Gašparíková
Bakalářská práce
Marketingová stratégia testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne
Marketingová strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně. První část objasňuje odbornou problematiku tvorby marketingové strategie sestávajíci z charakteristiky marketingového mixu služeb, jednotlivých částí situační analýzy a marketingového výzkumu. Druhá část se následně věnuje konkrétním analýzám aplikovaným na Testovací středisko ECDL a výsledkem dotazníkového …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the proposal of marketing strategy of the ECDL Test Centre at MENDELU in Brno. The first part explains the technical issues of the creation of a marketing strategy consisting of characteristics of the marketing mix of services, individual parts of situational analysis and marketing research. The second part then deals with specific analyses applied to the ECDL Test Centre …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie Testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne. Prvá časť objasňuje odbornú problematiku tvorby marketingovej stratégie pozostávajúcej z charakteristiky marketingového mixu služieb, jednotlivých častí situačnej analýzy a marketingového výskumu. Druhá časť sa následne venuje konkrétnym analýzam aplikovaným na Testovacie stredisko ECDL a výsledkom …víceKlíčová slova
Marketingová strategie marketingový mix služeb situační analýza marketingový výzkum Testovací středisko ECDL
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL na příkladu firmy HTH system, s. r. o.
Evgeniya Boyarintseva -
Webová aplikace pro podporu administrativních procesů střediska ECDL
Roman Péchal -
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Řepová Řepová -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová
Název
Vložil
Vloženo
Práva