Bc. Eva Hájková

Master's thesis

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna

Marketing Strategy and marketing mix of the Brno House of Arts
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměří na vypracování marketingové strategie pro Dům umění města Brna. Součástí práce je i marketingový výzkum a to sociologický kvantitativní výzkum v podobě dotazníku a kvalitativní výzkum formou interview. Práce zahrnuje zejména segmentaci, targeting a positioning. Výsledek práce je navržení kompletního marketingového mixu a strategie pro Dům umění města Brna.
Abstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of the Brno House of Arts. This dissertation includes marketing researching quantitative sociological research in the form of a questionnaire and qualitative research through interviews. The dissertation also includes segmentation, targeting and positioning. The result of the dissertation is to design a complete marketing mix and strategy for the Brno …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 2. 2012
  • Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta