Strategická analýza konkrétního podniku – Bc. Boris Školník
Bc. Boris Školník
Bakalářská práce
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of the particular company
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Strategic analysis of particular company" is to analyze the situation of the chosen company and then to recommend future strategies. The theoretical part defines basic presumptions, necessary for external and internal analysis of environment of the company and following formulation of SWOT analysis. In practical part I apply the mentioned knowledge on a trade company …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Strategická analýza konkrétneho podniku“ je analyzovať situáciu vybraného podniku a následne navrhnúť budúce stratégie rozvoja. V teoretickej časti sú vymedzené základné teoretické predpoklady nutné pre vnútornú a vonkajšiu analýzu podniku a následnú SWOT analýzu. V praktickej časti následne aplikujem spomínané predpoklady na analýzu obchodného podniku Euromotor spol. s …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/noa3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková