Automatizácia pracovných postupov v rámci home office prostredia – Zuzana Čellárová
Zuzana Čellárová
Bakalářská práce
Automatizácia pracovných postupov v rámci home office prostredia
Automatizace pracovních procesů v rámci home office prostředí
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání Průmyslu 4.0 a s ním spojenou automatizaci pracovních procesů. Práce se věnuje automatizaci procesů na oddělení zákaznické podpory v globálních IT podnicích. Analytická část definuje a vyhodnocuje stávající pracovní procesy oddělení zákaznické podpory ve firmě sli.do s.r.o.. Využívá přitom dvě metody výzkumu, a to dotazník a rozhovor. Na závěr poskytuje návrhy …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the study of Industry 4.0 and the associated automation of work processes. The thesis deals with automation of processes in the customer care departments of global IT companies. Analytical part defines and evaluates the existing processes of the customer support department in the company named sli.do s.r.o.. It uses two research methods, namely a questionnaire and an …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na skúmanie Priemyslu 4.0 a s ním spojenú automatizáciu pracovných procesov. Práca sa venuje automatizácii procesov na oddelení zákazníckej podpory v globálnych IT podnikoch. Analytická časť definuje a vyhodnocuje existujúce pracovné procesy oddelenia zákazníckej podpory vo firme sli.do s.r.o.. Využíva pritom dve metódy výskumu, a to dotazník a rozhovor. Na záver poskytuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. František Müller, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Lukáš Veselý -
Ochrana znalostí a údajů v oddělení zákaznické podpory SW společnosti
Ján PAGÁČ -
Implementace podpory komunikace se zákazníkem
David Vysloužil -
Banka na telefonu - technická podpora internetového bankovnictví ČSOB
Markéta Kučerová -
Technická podpora kontinence u urologicko-onkolických pacientů s karcinomem prostaty - pilotní studie k využití Pressure Air Biofeedback Systems (PAB?)
Kristin OSCHATZ -
Školní informační systémy a jejich technická podpora
Stanislav Popelka -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Podpora technického vzdělávání na základních školách v České republice
Jakub Novotný