Zarzand Alaverdyan

Master's thesis

Emotional aspect of branding in b2b marketing

Emotional aspects of B2B branding
Abstract:
V dnešním světě, kde je stále složitější odlišit jeden produkt od jiného, to je ještě významnější, které má podporu vlivné značky. Zjevné definice strategie značky jsou základem pro úspěšné řízení. Třeba mít na paměti, že většina ignorovány marketingovou příležitost v Business to Business je aréna vytvoření silné značky ukazují cestu k povinnosti mít jasný základ pro rozlišování. Význam kategorizace …more
Abstract:
In today's world where it is becoming ever trickier to differentiate one product from another, it is even more significant to have the support of an influential brand. Obvious definitions of brand strategy are a foundation for successful management. Keeping in mind that the most ignored marketing opportunity in the Business to Business arena is the formation of a strong brand show the way to the requirement …more
 

Keywords

značky B2B emoce

Keywords

B2B Brand Emotion
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2011
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Gina Cook

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23761

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.