Emotional aspect of branding in b2b marketing – Zarzand Alaverdyan
Zarzand Alaverdyan
Master's thesis
Emotional aspect of branding in b2b marketing
Emotional aspects of B2B branding
Abstract:
V dnešním světě, kde je stále složitější odlišit jeden produkt od jiného, to je ještě významnější, které má podporu vlivné značky. Zjevné definice strategie značky jsou základem pro úspěšné řízení. Třeba mít na paměti, že většina ignorovány marketingovou příležitost v Business to Business je aréna vytvoření silné značky ukazují cestu k povinnosti mít jasný základ pro rozlišování. Význam kategorizace …moreAbstract:
In today's world where it is becoming ever trickier to differentiate one product from another, it is even more significant to have the support of an influential brand. Obvious definitions of brand strategy are a foundation for successful management. Keeping in mind that the most ignored marketing opportunity in the Business to Business arena is the formation of a strong brand show the way to the requirement …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23761
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2011
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Gina Cook
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.