Emotional aspect of branding in b2b marketing – Zarzand Alaverdyan
Zarzand Alaverdyan
Diplomová práce
Emotional aspect of branding in b2b marketing
Emotional aspects of B2B branding
Anotace:
V dnešním světě, kde je stále složitější odlišit jeden produkt od jiného, to je ještě významnější, které má podporu vlivné značky. Zjevné definice strategie značky jsou základem pro úspěšné řízení. Třeba mít na paměti, že většina ignorovány marketingovou příležitost v Business to Business je aréna vytvoření silné značky ukazují cestu k povinnosti mít jasný základ pro rozlišování. Význam kategorizace …víceAbstract:
In today's world where it is becoming ever trickier to differentiate one product from another, it is even more significant to have the support of an influential brand. Obvious definitions of brand strategy are a foundation for successful management. Keeping in mind that the most ignored marketing opportunity in the Business to Business arena is the formation of a strong brand show the way to the requirement …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.