MARKETING AND PROMOTIONAL STRATEGY OF NCELL IN NEPAL – Bc. Sagar Gautam, Art.D.
Bc. Sagar Gautam, Art.D.
Diplomová práce
MARKETING AND PROMOTIONAL STRATEGY OF NCELL IN NEPAL
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on marketing and promotional strategy of NCell Company. The main objectives of study are the explorations of different strategies in marketing and promotion. The study also describes the existing marketing communication problem of the organisation. The marketing communication covers advertising, promotion mix and sales. In the present world, the advertisement has a vital …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Marketing strategy for internet startup Vegetaria
Angelina Protchenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva