Marketingová strategie prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu – Bc. Věra Zmeková
Bc. Věra Zmeková
Master's thesis
Marketingová strategie prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu
Marketing strategy for selling tractors on domestic market
Abstract:
Diplomová práce řeší strategii marketingu prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu. Cílem bylo zjistit prodejnost traktorů Zetor v konkurenci s dováženými značkami New Holland a John Deere a současně posoudit pozici společnosti ZETOR TRACTORS a.s. na tuzemském trhu v komparaci s konkurencí. Je významné, že je společnost ZETOR TRACTORS a.s. dlouhodobě zaměřena na výrobu a prodej traktorů, které si získaly …moreAbstract:
The diploma thesis is about marketing strategy and selling Zetor tractors on domestic market. The aim was to find out the saleability of Zetor tractors in comparison with other imported brands -- New Holland and John Deere. Simultaneously state the position of ZETOR TRACTORS a.s. on domestic market in comparison with its competitors. It is significant that in the long term ZETOR TRACTORS a.s. is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZMEKOVÁ, Věra. \textit{Marketingová strategie prodeje traktorů Zetor na tuzemském trhu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jwbd5n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Interní marketing a zvyšování spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Petra Pozsgai -
Zhodnocení potenciálu prodeje robotických a dálkově ovládaných zahradních traktorů.
Lukáš Vetengl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights