Kamila Plucarová, DiS.

absolventská práce studenta CŽV

Návrh e - learningového kurzu Acidobazická rovnováha

Design of an e - learning course Acid-base balance
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší použití didaktické pomůcky Moodle pro vzdělávání zdravotnických pracovníků v oblasti Acidobazické rovnováhy – vyšetření krevních plynů. K tvorbě kurzu byli vytvořeny testové úlohy s jedním výběrem, se zamícháním úloh a okamžité zviditelnění správných odpovědí.
Abstract:
This final thesis addresses the use of the Moodle teaching aid for the education of healthcare professionals in the field of Acid-Base Balance – Blood Gas Examina-tion. To create the course, single-choice test tasks were created, with task shuffling and immediate visibility of the correct answers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 4. 2025
  • Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

celoživotní:
Studium pedagogiky pro učitele - kombinovaná forma