Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí – Ing. Radka Bišická
Ing. Radka Bišická
Bachelor's thesis
Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Effective Business Communication - Moving Towards Prosperity and Ahead of Competition
Abstract:
Abstrakt Tématem bakalářské práce je efektivní komunikace- směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí. V teoretické části je věnovaná pozornost nástrojům marketingového mixu, důraz je položen na rozpracování nástrojů komunikačního mixu. V praktické části jde o analýzu uplatňovaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Maxis,a.s., o posouzení přínosu komunikační strategie firmy ke zvýšení …moreAbstract:
Abstract The topic of this Bechelor´s thesis is effective communication - the way to a company’s prosperity and its lead over competition. The theoretical part focuses on elaboration of the marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of used instruments of marketing communication in the company Maxis,a.s., communication strategy of the company and its contribution to the increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/png32/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová