FRACTURE TOUGHNESS ANALYSIS OF AUTOMOTIVE STEEL IN PLANE STRESS – Eng. Sunil Kumar M R
Eng. Sunil Kumar M R
Disertační práce
FRACTURE TOUGHNESS ANALYSIS OF AUTOMOTIVE STEEL IN PLANE STRESS
FRACTURE TOUGHNESS ANALYSIS OF AUTOMOTIVE STEEL IN PLANE STRESS
Abstract:
Determination of fracture toughness of the automotive steels in the plane stress dominant condition (thin sheets) using essential work of fracture methodology is the research work's objective. The lack of proper international standards and complicated testing methodology has forced us to search for an easy and reliable alternative method. Most of the existing international standards to measure fracture …víceAbstract:
Cílem výzkumné práce bylo stanovení lomové houževnatosti ocelí pro aplikace na karoserie automobilů v podmínkách dominantní rovinné napjatosti (tenké plechy) hodnocením energie spotřebované rozvojem lomu. Nedostatek vhodných mezinárodních standardů a komplikovaná metodologie testování byly motivací pro hledání spolehlivé alternativní metody. Většina stávajících mezinárodních norem pro měření lomové …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 11. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. Eva Schmidová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
M R, Sunil Kumar. FRACTURE TOUGHNESS ANALYSIS OF AUTOMOTIVE STEEL IN PLANE STRESS. Pardubice, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure