Anna Voronina

Master's thesis

Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets

Positioning Značky ŠKODA Auto na Strategických Trzích
Abstract:
Hlavním záměrem této práce je analyzovat branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managmentu, zvláště v automobilovém průmyslu. Tyto teoretické závěry budou aplikovány na případu značky ŠKODA Auto na třech strategických trzích -- v České republice, Rusku a Indii, aby bylo možno srovnání, odhalení a vysvětlení rozdílů a specifik jednotlivých trhů. Tato práce obsahuje tři kapitoly …more
Abstract:
The main objective of this research is to analyze branding and brand positioning as its essential part and a strong tool of brand management, especially in the automotive industry. These theoretical implications will be further applied on the case of ŠKODA Auto brand in three strategic markets -- the Czech Republic, Russia and India -- for comparison, disclosure and explanation of differences and specifics …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Mike Koppe

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65619