Bc. Petr Eric Hofmann

Bakalářská práce

Digitální hra - umění, nebo řemeslo?

Digital game - arts or crafts?
Anotace:
Jako téma bakalářské práce jsem si vybral problematiku her, umění a řemesel. Slovo "umění" je nadužíváno napříč mnoha obory, včetně videoherního. Tvůrci obrazových prvků hry jsou označování jakožto umělci na základě estetického působení vizuálu. Vnímání pojmu umění prošlo během 20. století převratnými změnami. Nejedná se tedy umění, ale o dobře zvládnutou řemeslnou činnost. Úkolem této práce je toto …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the problematic relationships between art, videogames and craft. Most of the time the word "art"is overused across various disciplines, videogames included. The visual creators are described as artists thanks to the colourful attractive images. But the meaning of art went through big changes during 20th century. These videogame artists are not artists, bud talented craftsmen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
  • Vedoucí: MgA. Vojtěch Vaněk
  • Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.