Bc. Annamária Kuchtiaková

Bakalářská práce

Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?

How customers choose internet shop?
Abstract:
The main subject of my bachelor thesis „How customers choose internet store?“ is to find out if the customers are willing to accept the price dispersion on e-shops, what factors effect on their willingness to accept it and how it differs according to the price categories of goods. We will test willingness to accept higher price for every one of 13 different services, which a seller can offer to a customer …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Ako si zákazníci vyberajú internetový obchod?“ je zistiť či sú zákazníci ochotní akceptovať cenový rozptyl v internetových obchodoch, aké faktory ovplyvňujú mieru ich ochoty a ako sa táto ochota líši medzi rôznymi cenovými kategóriami statkov. Otestujeme ochotu akceptovať vyššiu cenu pre každú z 13 rozličných služieb, ktoré môže predajca spotrebiteľovi ponúkuť naviac. Dáta …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Josef Menšík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Matematika / Ekonomie