Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci – Maryna Zaruba
Maryna Zaruba
Bachelor's thesis
Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci
Employer Branding and its value for job applicants
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na definování procesu budování značky zaměstnavatele a hodnocení významnosti emploer brandu při hledaní práce. Teoretická část se zabývá zkoumáním aktuálního trendu v řízení lidských zdrojů, employer brandingem, definováním základních pojmů tykajících se značky zaměstnavatele na základě zahraniční i odborné literatury a vědeckých článků. Cílem praktické časti je identifikace …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on studying employer branding and evaluating the significance of the company’s employer brand during job seeking . The theoretical part deals with a modern trend in human resource management, employer branding based of scientific literature and academic articles. The aim of the practical part is identification of the main factors influencing the employer selection of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75393
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Gabriela Říhová
- Reader: Marcela Palíšková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZARUBA, Maryna. \textit{Budování značky zaměstnavatele a~její hodnota pro uchazeče o~práci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/jx99l7/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova